Skip to main content
Alleen nog maar noodoproepen

en mobiele instellingen bij instellingen plots helemaal verdwenen

, na een spelletje (wat mn dochter even speelde)

(met veel reclames) op mijn Samsung s6 .

Geen code meer in te voeren gsm aan/uit,geeft alleen aan sim invoeren,terwijl er niet aan is geweest.

Sim lijkt gewist door iets na het spel op de samsung s6

(geen andere toestellen in omgeving om sim te testen),maar hoe kan dit zo?
Hoi Zonnetje11,



Wat lastig dat je alleen nog maar noodoproepen kunt plaatsen.



Jouw simkaart is echter gewoon actief en alle instellingen staan juist.



Ik ben bang dat er toch iets met de telefoon is gebeurd, waardoor jouw instellingen zijn verdwenen.



Het is jammer dat je geen andere telefoon beschikbaar hebt, want dat is de enige manier om uit te sluiten waar het probleem ligt.



Ik zie dat je inmiddels al een vervangende simkaart hebt besteld. Laat je ons weten of dit het probleem heeft opgelost?



Groetjes,

Sean
inmiddels mijn kaartje in een ander toestel gehad..daar vroeg hij wel meteen de code.....dus toch mn toestel maar naar fabrieksinstellingen gezet.....Niks geholpen dus wat t t dan is? Kom niet op netwerk.......en vraagt steeds om kaartje
Hoi Zonnetje11,



Wat vreemd dat het kaartje gewoon niet wordt gelezen door de Samsung. Wat ik nog niet kan terughalen in je reactie, is of je ook een andere simkaart in de Samsung hebt getest. Zo weet je eigenlijk direct of het aan de software van de telefoon ligt óf dat het toch de simkaart van Simyo is 🙂. Zou je dat eens willen testen?



Groetjes, Tiury
bij de telefoonwinkel hebben ze een andere simkaart geprobeert,werkt ook niet dus nu opgstuurd kan de kaartlezer zijn......echt balen dat dat kan na 7wkn bezit:(
Hoi Zonnetje11,



Ook al is het fijn om te weten waar het probleem vandaan komt, blijft het erg vervelend dat je jouw telefoon hebt moeten opsturen 😞 Voor al na zo'n korte tijd! Ik hoop dat je hem snel weer terug hebt zodat je er weer met plezier gebruik van kunt maken. Houd je ons op de hoogte?



Groetjes,

Angela

Reageer