.

Vraag

Waarom is sim niet bereikbaar?

  • 24 September 2022
  • 2 reacties
  • 29 Bekeken

Sinds een paar weken heeft onze zoon een smartwatch voor kids. Gps heeft nooit goed gewerkt maar sinds vandaag merkte ik ook dat hij niet gebeld kan worden en geen sms kan ontvangen. Bellen vanaf de smartwatch kan wel. Wat kan dit zijn? Er staat genoeg saldo op en 4g staat aan. 


2 reacties

Overigens als ik de sim in mijn eigen telefoon stop kan de sim wel gebeld worden 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Tamo,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat dit erg onhandig is! Houdt er wel rekening mee dat onze simkaarten voornamelijk zijn bedoeld voor telefoons. Wij geven daarom ook geen garantie dat de simkaart goed zal werken in een smartwatch. Kon hij eerder wel gebeld worden en sms'jes ontvangen met onze simkaart? Aangezien de simkaart wel in een toestel werkt vermoed ik in dit geval dat het aan de smartwatch ligt. Zou je op de smartwatch wellicht de netwerkinstellingen kunnen resetten of aanpassen op één of andere manier? Mocht dit niet lukken dan kan ik een reset uitvoeren op de simkaart. Zou je mij hiervoor een privébericht kunnen sturen met de persoonlijke gegevens van de aansluiting? 

Groetjes,
Amy

Reageer