Skip to main content
Hallo,



ik heb 2 weken geleden een vervangende simkaart aangevraagd, maar ik heb deze nog steeds niet ontvangen.

het adres op mijn account is correct, dus daar kan het niet aan liggen.

Ook heb ik al bij de buren geinformeerd en daar is de brief ook niet aangekomen.



Zouden jullie kunnen checken of de simkaart verstuurd is?

Mvg
Even ter controle: is je bestelling goed doorgekomen?

Heb je bijvoorbeeld een mail gehad met "Bedankt voor je bestelling"?

En staat er nu ergens in Mijn Simyo de optie om een simkaart te activeren?



Als dat het geval is je Sim of niet verzonden of ergens verdwenen. Dan zal

er een nieuwe gestuurd moeten worden.
Hoi zev starmans,



Welkom op 't Simyo Forum!



Wat vervelend dat de bestelling niet is aangekomen! Ik zie in de geschiedenis van je aansluiting dat de bestelling met succes was aangevraagd.



Hoogstwaarschijnlijk is er dan wat misgegaan bij het bezorgen van de post. Misschien was de postbezorger verdwaald of bestolen. Laten we hopen dat het goed met hem gaat!



Zoals WimJ12 heeft aangegeven moet er dan een nieuwe simkaart toegestuurd worden. Ik heb zojuist nogmaals een bestelling voor je gedaan, kosteloos. Ik hoop dat je nu de simkaart wel binnenkrijgt! We geven de postbezorger een herkansing. Gaan we samen voor hem duimen?



Laat je weten als je de simkaart binnen hebt of als je 'm niet binnen hebt voor volgende week maandag?



Dankjewel Wimj12!



Groetjes,

Ilias
Ha Ilias,

Dankjewel voor het kosteloos aanvragen van een nieuwe simkaart.

Met de hittegolf in het vooruitzicht zal ik zeker duimen dat de bezorger het in ieder geval haalt tot aan mijn voordeur. Ik zal laten weten als de simkaart bezorgd is.

Mvg, zev
Hoi zev starmans,



Graag gedaan! Komt vast helemaal goed! Ik kijk uit naar je reactie.



Groetjes,

Ilias
Dan sluit ik me ook direct even bij dit forum aan ;)



Mijn vervangende simkaart is ook niet aangekomen op het alternatieve adres dat ik had opgegeven tijdens het bestellen. De bevestiging van de aanvraag ontving ik op 8 juli.



Ik vertrek over een week op vakantie dus zou het erg fijn vinden als de simkaart voor die tijd nog bezorgd zou kunnen worden op het adres dat ik nu geregistreerd heb onder persoonlijke gegevens (H.....straat 7...a in Groningen). Ik wil best nog een keer vijf euro betalen hoor, ik maak het jullie ook niet makkelijk met al die adressen.



Dank en sterkte met de hitte vandaag!



Hartelijke groet,

Niké
Hoi Niké,



Welkom op het Simyo Forum.



Ach, wat onhandig dat ook jij jouw vervangende simkaart niet hebt ontvangen. Vooral omdat je over een week op vakantie gaat!



Laten we ook in jouw geval hopen dat de postbezorger niets ernstigs heeft opgelopen en jouw huis deze keer wel weet te vinden. Ik heb een nieuwe simkaart op de bus gedaan die je binnen 3 werkdagen hoort te ontvangen. Uiteraard zonder kosten :)



Houd je ons op de hoogte?



Groetjes,

Angela
Hartelijk dank Angela, dat zou helemaal goed moeten komen!



Ik zal het laten weten als ik 'm op de deurmat vind.



Fijne dag,

Nike
Hoi Niké,



Bedankt! 🙂 We wachten je reactie af.



Groetjes,

Jihane

Reageer