Ik moest onlangs vanwege mobiel verlies een nieuwe simkaart aanschaffen, ik heb hem in mijn nieuw mobiel gedaan en ‘activeer simkaart’ geklikt onder simkaart in de instellingen, echter er staat dat hij (de nieuwe simkaart) geblokkeerd is en er is nu geen optie om hem te activeren (alleen een optie om Nog een vervangende simkaart aan te vragen).
Zou dit opgelost kunnen worden?
Bladzijde 1 / 1
Hoi
Bedankt voor je bericht. Helaas leek er op de achtergrond een storing te zijn waarbij meerdere simkaarten geblokkeerd bleven. Inmiddels is dit probleem verholpen en is jouw simkaart actief! Als je de telefoon opnieuw opstart kan je weer gebruik maken van je simkaart.
Excuses voor het ongemak.
Mocht je nog vragen hebben laat het dan gerust weten.
Voor nu alvast een prettig weekend toegewenst .
Groetjes,
Amy
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.