.

Beantwoord

Waarom is mijn simkaart ongeldig?

  • 14 May 2017
  • 3 reacties
  • 322 Bekeken

Sinds ik mijn simkaart van Simyo heb (nu ruim 2 maanden), heb ik er problemen mee. Heel vaak krijg ik de melding dat mijn telefoon mijn simkaart niet kan vinden en opnieuw wil opstarten. Na het opnieuw opstarten vindt mijn telefoon soms wel de simkaart, maar meestal niet. Ook als hij wel de simkaart vindt, is hij 'm na een tijdje weer kwijt.

Dit ligt niet aan mijn telefoon. Hiervoor had ik een andere prepaid simkaart waar ik dat nooit mee heb gehad. Ook heb ik mijn simkaart in de (simlockvrije) telefoon van een familielid geprobeerd . Daar kwam dezelfde melding tevoorschijn.

Wat is de oplossing voor dit probleem?
icon

Beste antwoord door Caspar 15 May 2017, 12:23

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hoi Liekje,

Welkom op 't forum :)

Wat vervelend dat je telkens die melding krijgt. Dat lijkt me echt super irritant!

Ik heb je aansluiting erbij gepakt en je simkaart gereset. Hiermee worden alle instellingen opnieuw op het netwerk aangemeld. Doe zelf even je toestel uit en aan om te kijken of het heeft geholpen. Zo niet, dan sturen we je gewoon een nieuwe simkaart op. Dat komt (uiteindelijk) dus helemaal goed!

Laat je me weten of de reset heeft geholpen?

Groetjes,
Caspar
Dankjewel voor je reactie. Helaas heeft het resetten niet geholpen. Wat moet ik nu doen om een nieuwe simkaart te krijgen?
Reputatie 7
Badge +10
Hi Liekje,

Wat onhandig dat het nog steeds niet werkt 😞 Het is logisch dat je daarvan baalt. Wat slim dat je trouwens zelf al hebt getest of je simkaart deze kuren ook vertoont in een andere telefoon. Dat is zinnige informatie. Ik heb jou dus meteen een gratis, vervangende simkaart toegestuurd. Normaliter kost een simkaart € 5,- en kun je 'm bestellen via Mijn Simyo > Instellingen > Simkaart, maar ik zie dat je nog maar net klant bent. Je simkaart zou dus nog prima moeten werken. Daarom krijg jij deze simkaart cadeau.

Hij komt over een paar dagen bij jou aan. Het gaat om een 3-in-1 simkaart, wat inhoudt dat alle formaten (regulier, micro en nano) erin zitten. Je hoeft dan alleen eruit te klikken wat je nodig hebt. Super handig!

Laat je me weten of dit de oplossing blijkt?

Groetjes,
Jihane

Reageer