.

Beantwoord

Waarom is mijn simkaart nog geblokkeerd?

  • 28 November 2021
  • 2 reacties
  • 411 Bekeken

Goedenavond mijn simkaart status staat op geblokkeerd hoe of wanneer wordt hij geactiveerd, ben vandaag overgestapt naar jullie met behoud van nummer?

icon

Beste antwoord door Veerle 29 November 2021, 13:25

Bekijk originele reactie

2 reacties

Hoi @Essie71 

 

Even wat zekerheid vraagjes.

Klopt het wel dat je over zou gaan op een zondag? Simyo is het weekend namelijk gesloten.

Is de Simyo simkaart wel geactiveerd? 

Werkt de simkaart nog van je oude provider? Is dit het geval dan kan Simyo je nummer niet overnemen. 

Reputatie 5
Badge +2

Hoi @Essie71 

Welkom op het Forum!

@Ray stelt daar wat goede vragen. Daar ben ik ook wel benieuwd naar.

Is je nummer al overgezet of heb je daar aanvraag op gedaan? Je dient de simkaart pas te activeren als je nummer is overgezet namelijk. Anders maak je hoge buitenbundelkosten.

Gaat het om een fysieke simkaart of om een eSIM? Een eSIM activeer je door hem te downloaden via de Simyo app en een fysieke simkaart dien je eerst te activeren via mijn.simyo.nl. Dit kan niet via de app. Je logt dan in met je nummer en het wachtwoord die je in de mail gehad hebt. Na het activeren ontvang je een mail met daarin de pin en pukcode. Deze is ook altijd te vinden op je Simyo account via instellingen > simkaart.

Als je dit allemaal niet zeker weet, dan kijk ik graag even met je mee! Dan mag je een berichtje sturen via deze link. Hier kan ik je aan de hand van wat persoonlijke gegevens beter helpen.

Ik hoor graag van je!

Groetjes,

Veerle

Reageer