Skip to main content
eerst sim geldig na niet meer sim niet geldig?



oplosing
Hoi Rally-Mike,



Welkom op het Simyo Forum!



Wat vervelend dat er iets mis lijkt te gaan met je simkaart. Ik kan uit je bericht niet helemaal opmaken wat het probleem precies is, maar ik ga mijn best doen om je te helpen 😃 Ik zie dat je simkaart actief is, en dat je voldoende beltegoed hebt om te kunnen bellen, internetten en sms'en. Ik heb voor de zekerheid een reset op de simkaart voor je uitgevoerd. Hiermee haal ik je aansluiting kort van het netwerk af, waarna ik 'm weer opnieuw aanmeld. Wil jij je toestel een kwartiertje uitzetten en daarna weer aan doen?



Als dat niet werkt, wil je dan je simkaart tijdelijk in een ander toestel plaatsen en andersom? Werkt het dan wel?



Ook wil ik je graag wijzen op het belang van het invoeren van de pincode 🙂 Die heb je gekregen via e-mail en kun je ook vinden op Mijn Simyo > Instellingen > Simkaart. Als je je toestel aan zet, moet je deze viercijferige code invoeren. Als je dat niet doet, dan maakt je simkaart geen verbinding met het netwerk. Laat je me weten of dat allemaal lukt?



Ik ben benieuwd naar alle details van de situatie! Welk toestel heb je? Deed je simkaart het eerst wel, en wanneer dan? Is er iets veranderd?



Ik ben benieuwd, Rally-mike!



Groetjes,

Jihane
sim kaart paar dagen oud 2 dagen gewerkt daarna niet meer

is een nieuwe kaartje.



de rest is als oke telf pinco en de rest werkt ook niet in andera telfoon



dit voelt als een kat in de zak

;ossen julie het probleem mar op of stuur maar een ander sim kaart die wel werkt
Hoi rally-mike,



Wat vervelend dat je simkaart na twee dagen niet meer werkte! Welke melding krijg je precies?



Als ik je goed begrijp, werkt je simkaart ook niet in een andere telefoon, klopt dat? Of lukte het niet je pincode in te toetsen toen je de simkaart in een andere telefoon stopte? En heb je al geprobeerd om een andere simkaart in jouw telefoon te stoppen? Ik ben benieuwd wat er dan gebeurt.



Mocht het probleem bij de simkaart liggen, dan sturen we je natuurlijk een nieuwe simkaart op.



Laat je me weten welke melding je krijgt en wat er gebeurt als je een andere simkaart in je telefoon stopt?



Groetjes,

Samantha
Sim niet geldig is de melding

geen onzin antwoorden heb ik niks aan



Lees goed

Alles is in orde



Dus kom met oplossing dit ligt aan Simyo
Hoi rally-mike,



Ik heb je berichtje even aangepast, omdat je op het Forum niet met capslock mag typen.



Ik vind het erg vervelend dat je nog steeds de foutmelding simkaart niet geldig krijgt! Kun je mij laten weten of jij je telefoon al uit- en aan hebt gezet? Heb je ook al geprobeerd je simkaart in een andere telefoon te plaatsen? Om te achterhalen waar dit probleem aan ligt, is het belangrijk dat je de bovenstaande tips even uitprobeert. Op deze manier kunnen we met zekerheid vaststellen dat het bijvoorbeeld aan je simkaart ligt.



Laat je mij weten wat de uitkomst is?



Groetjes,

Asma

Reageer