.

Beantwoord

Waarom is mijn simkaart niet actief?

  • 10 March 2017
  • 2 reacties
  • 123 Bekeken

Gisteren een nieuwe kaart besteld, want had ivm andere telefoon geen micro maar nano nodig. Vandaag binnen en in tel geprutst. Dacht dat ik zo even op oude pin erin kon. Kan dus niet.
Oude is nog actief, nieuwe kan niet geactiveerd? Wat nu?
icon

Beste antwoord door Ray 10 March 2017, 15:47

Bekijk originele reactie

2 reacties

De beschrijving lezen :D

Je moet hem namelijk zelf activeren :)

Log in op je MijnSimyo > instellingen > simkaart.

De link die je gebruikte om te bestellen is nu een link om te activeren.

Je pin en puk codes veranderen op je MijnSimyo na activeren en worden je tevens toegezonden via mail.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Kip74,

Welkom op het Simyo Forum :D

Wat leuk dat je een nieuwe telefoon gebruikt! Je wilt dan zo snel mogelijk weer up and running zijn, dus het is heel handig dat je een nieuwe simkaart besteld hebt. Zoals Ray aangeeft blijft je oude simkaart actief totdat jij je nieuwe activeert. Dat doe je door in te loggen op Mijn Simyo en dan te surfen naar Instellingen > Simkaart. Als je daar je nieuwe simkaartnummer dan invult, krijg je een e-mail met je nieuwe pin- en pukcode. Ook wordt het op Mijn Simyo ververst, zodat je onder het tabblad 'Simkaart' je nieuwe codes ziet staan.

Maar dit weet jij allemaal intussen al :8 Ik zie dat je simkaart al netjes actief is. Fijn!

Laat je het me weten als je nog andere vragen hebt?

@ Ray, dankjewel voor je bericht!

Groetjes,
Jihane

Reageer