Skip to main content

.

Beantwoord

Waarom is mijn simkaart ineens uitgevallen?

  • 12 januari 2025
  • 3 reacties
  • 27 Bekeken

Mijn simkaart viel zomaar tijdens facebooken uit. Er kwam een melding in beeld: geen simkaart gedetecteerd

Ik heb de simkaart eruit gehaald en in het 2e slot gedaan, echter kreeg ik dezelfde melding.

Er is geen zichtbare schade aan de simkaart te zien, want die zit er al 2 jaar in (op dezelfde plaats).

De telefoon (Samsung A33) opnieuw opgestart; hielp ook niet. Kaart in andere telefoon helpt ook niet; alsof de simkaart ineens gedeactiveerd is.

Het gaat om een prepaid kaartje dat in november voor het laatst actief gebruikt is, en er staat voldoende saldo op.

 

Graag jullie hulp!

Moderator: Titel aangepast voor betere vindbaarheid.

Beste antwoord door Amy

Hoi ​@Richard_King,

Bedankt voor je bericht. Wat vreemd dat de simkaart er ineens mee is gestopt! 

Ik begrijp uit je bericht dat er al een nieuwe simkaart wordt opgestuurd. Hopelijk lost dit het probleem op.

Bedankt voor je r​eactie @JanD ðŸ˜Š.

Groetjes,
Amy

Bekijk originele reactie

  • 13 januari 2025

Beste ​@Richard_King het lijkt erop dat de kaart defect is, via de

https://www.simyo.nl/klantenservice misschien even een nieuwe kaart aanvragen?

 


Inderdaad JanD. Inmiddels contact gehad en er wordt een nieuw simkaartje opgestuurd. 

Blijft wel een vreemd verhaal 


Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • 13 januari 2025

Hoi ​@Richard_King,

Bedankt voor je bericht. Wat vreemd dat de simkaart er ineens mee is gestopt! 

Ik begrijp uit je bericht dat er al een nieuwe simkaart wordt opgestuurd. Hopelijk lost dit het probleem op.

Bedankt voor je r​eactie @JanD ðŸ˜Š.

Groetjes,
Amy


Reageer