Hallo,
Bij mijn instellingen en simkaart, staat dat bij simkaart status: geblokkeerd voor uitgaand verkeer. Hoe komt dit en hoe kan ik dit verhelpen?
Gr.
Bladzijde 1 / 1
https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/mijn-simkaart-is-geblokkeerd-22399253
Hallo,
Lees even door wat er in link staat. en wacht op de verdere reactie van een moderator.....
Groet,
Friesian
Hallo,
Lees even door wat er in link staat. en wacht op de verdere reactie van een moderator.....
Groet,
Friesian
Hoi aronaertssen, welkom op het forum van Simyo!
Ik zie dat je inmiddels je beltegoed hebt opgewaardeerd, waardoor je weer uitgaande verbindingen kan maken :)
Werkt alles weer naar behoren?
@Friesian, dankjewel voor het antwoorden!
Ik zie dat je inmiddels je beltegoed hebt opgewaardeerd, waardoor je weer uitgaande verbindingen kan maken :)
Werkt alles weer naar behoren?
@Friesian, dankjewel voor het antwoorden!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.