Skip to main content
verkeerde pukcode paar maal ingetoetst. doet niets meer, zegt dat ik naar symio moet om te herstellen. hoe doe ik dat? na invoering pukcode en pincode, zegt ie voer pukcode-1 in (resterende pogingen 0) wat nu???
Hoi zangnerd, je zult een vervangende simkaart moeten aanvragen via Mijn Simyo )https://mijn.simyo.nl/instellingen#tab_simkaart). Als de pukcodes verbruikt zijn is de simkaart onbruikbaar geworden.



Je nieuwe simkaart heeft hetzelfde telefoonnummer maar een andere pin- en pukcode.
Hoi zangnerd,



Welkom op 't forum.



Wat vervelend dat je simkaart geblokkeerd is. Als je te vaak een verkeerde puk-code ingevuld hebt, zal je simkaart inderdaad geblokkeerd worden in verband met veiligheid. Je zult nu een vervangende simkaart moeten bestellen zoals franswon al had gezegd. Heb je hier nog vragen over?



@franswon, bedankt voor je hulp!



Groetjes,

Caspar

Reageer