Skip to main content

.

Hallo simyo,



Sinds gisteren kan ik helaas niemand meer bellen. Steeds krijg ik de melding "uw aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld". Kunnen jullie dit voor mij oplossen?



Met vriendelijke groet,

Miranda van der Graaf
Hoi MirandaG,



Welkom op 't Simyo Forum!



Wat apart dat je niet meer kunt bellen. Ik snap dat dit heel vervelend is.



Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie niets geks. Je hebt voldoende beltegoed en je aansluiting staat actief. Als je geen beltegoed zou hebben en had gebeld, dan had je exact dezelfde melding gehoord. Dat is dus niet het geval. Wat ik zal doen is een reset uitvoeren op de instellingen van je simkaart. Dit zal ervoor zorgen dat alle 'kreukeltjes' tussen de simkaart en het netwerk worden gladgestreken. Als je toestel voor tien minuten uitschakelt en weer aanzet, verwacht ik dat het probleem is opgelost.



Kun je laten weten of het heeft geholpen.



Groetjes,

Ilias
Telefoon 20 minuten uitgezet.. maar het probleem is nog steeds niet opgelost. Krijg nog steeds dezelfde melding helaas.
Hoi MirandaG,



Wat vervelend zeg! Ik heb meteen naar de netwerkspecialisten gebeld en zij kunnen ook niets vinden wat verkeerd kan staan. Kun je jouw simkaart uit het toestel halen en het simkaartnummer in een privébericht naar me opsturen?



Je stuurt een privébericht door op mijn profiel te klikken en dan verschijnt de optie. Gaat dat lukken?



Groetjes,

Ilias
Ja, pm gestuurd!
Hoi MirandaG,



Helemaal top! Dankjewel. We hebben het gelukkig al samen kunnen afhandelen. Het ging om de verkeerde simkaart! Gelukkig was er niets geks aan de hand.



Nog veel belplezier toegewenst!



Groetjes,

Ilias

Reageer