Skip to main content

Vandaag is mijn abonnement ingegaan van Simyo, maar mijn eSIM staat op geblokkeerd. Hierdoor kan ik niet bellen, gebeld worden en heb ik geen internet. Hoe krijg ik de eSIM gedeblokkeerd?

Hoi @Leeuwtje85,

Bedank voor je bericht. Goed dat je contact opneemt! 

Heb je al geprobeerd om de eSIM te installeren via de Mijn Simyo app? Dit doe je via Instellingen > Simkaart > Overstappen naar eSIM. Let erop dat er tijdens het installeren van de eSIM geen fysieke simkaart in het toestel zit. 

Ik hoor graag of het is gelukt!

Groetjes,
Amy


Ik heb al van alles geprobeerd en heb uiteindelijk dit als antwoord gekregen (na bellen met flinke wachttijden en appen): Er speelt momenteel helaas een issue waardoor het contract niet bevestigd kan worden, dit wordt automatisch opgelost binnen 3 werkdagen. Als het goed is zou het morgen goed moeten gaan.
Onze oprechte excuses voor het ongemak.

Kortom ik ben nu al drie dagen niet bereikbaar, kan zelf niet bellen en heb geen internet! Waardeloos!


Hoi @Leeuwtje85,

Bedankt voor je reactie. Aha, excuses. Het was me nog niet duidelijk dat het contract bevestigen ook niet lukte.

Ik kan me voorstellen dat je hiervan baalt! Zou je mij een privébericht willen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan kan ik dit even op de hoogste prioriteit voor je doorsturen naar de technische dienst. 

Nogmaals excuses voor het ongemak.

Groetjes,
Amy


Reageer