Goedemorgen.
Mijn vrouw heeft vorige week een nieuwe telefoon besteld in de webshop, deze is vrijdag door haar ontvangen. Echter de simkaart moest vervangen worden door een micro simkaart. Deze is vrijdag 19.09 besteld, echter nog niet aangekomen. Ik kan me niet echt voorstellen dat de levering van een simkaart zo lang moet duren. Ze is nu een week telefoonloos. Kan iemand me zeggen waar het fout is gegaan?
Bladzijde 1 / 1
Gelukkig telefonisch opgelost met Ernst. Renostervrouwtje dankt je hartelijk Ernst.
Hoi Renoster,
Ik heb dit topic verplaatst naar het subforum Simkaart, volgens mij past het daar beter tussen ;)
Ja wát een toeval, ik was even wat telefoontjes aan het aannemen en wie kreeg in aan de lijn? Juist; Renoster :D
Heel leuk om de stem achter de neushoorn horen!
Het probleempje van je vrouw bleek te komen door een gebrek aan beltegoed en de bestelling die niet 'onthouden wordt' door Mijn Simyo.
Wanneer ze er nu één besteld wordt ie binnen 2 werkdagen bij jullie in wat jij noemt 'De mooiste stad van Europa' bezorgd.
Ik heb dit topic verplaatst naar het subforum Simkaart, volgens mij past het daar beter tussen ;)
Ja wát een toeval, ik was even wat telefoontjes aan het aannemen en wie kreeg in aan de lijn? Juist; Renoster :D
Heel leuk om de stem achter de neushoorn horen!
Het probleempje van je vrouw bleek te komen door een gebrek aan beltegoed en de bestelling die niet 'onthouden wordt' door Mijn Simyo.
Wanneer ze er nu één besteld wordt ie binnen 2 werkdagen bij jullie in wat jij noemt 'De mooiste stad van Europa' bezorgd.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.