Ik heb in de vroege middag mijn abonnement weer up to date gebracht met betalingen, ik heb meerdere mailtjes en whatsapp berichtjes gestuurd maar geen gehoor niks.Â
Â
ik zou graag een reactie tegemoet zien…Â
Â
mvg,Â
Â
Anton HuijskensÂ
Ik heb in de vroege middag mijn abonnement weer up to date gebracht met betalingen, ik heb meerdere mailtjes en whatsapp berichtjes gestuurd maar geen gehoor niks.Â
Â
ik zou graag een reactie tegemoet zien…Â
Â
mvg,Â
Â
Anton HuijskensÂ
Hoi
Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over opneemt.
Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie inderdaad dat je je openstaande facturen hebt betaald. Je simkaart is vanaf nu weer actief, je hoeft alleen je telefoon even opnieuw op te starten .
Groetjes,
Roeqajja
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.