Skip to main content

Hi, voor onze pleegkinderen willen we graag een abonnement regelen. Wij betalen beide abonnementen.

Voor Jan, 13 jaar, telnr 06XXXXXXXX, hebben we dit al via jullie geregeld.

Gisteren wilden we dit ook doen voor Jan z'n biologische zus 'Jána', 16 jaar, met een nieuw nummer aangevraagd.

We kregen alleen een melding dat het rek.nr. niet ok is. Zouden jullie het op dezelfde manier willen regelen als bij pleegzoon Jan?

Avast enorm bedankt!

Ellen 

06XXXXXXX

Hallo @LL1972 als het rekeningnummer niet goed is bedoelt Simyo waarschijnlijk het bankrekeningnummer, dat dus even controleren.

Je kunt via de bekende kanalen contact opnemen met Simyo, zie hieronder, of de reactie van een moderator hier afwachten.

Verder is het verstandig geen privé-gegevens meer in dit openbare forum te plaatsen, dat is wereldwijd voor iedereen te zien en ik denk dat je dat niet wilt.

https://www.simyo.nl/klantenservice

Succes.

 


Hoi @LL1972,

Bedankt voor je bericht. Wat leuk dat je twee nieuwe aansluitingen bij ons hebt aangeschaft! 

Ik kijk graag even met je mee wat betreft het rekeningnummer. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer en persoonlijke gegevens?

Bedankt voor je hulp @JanD!

Groetjes,
Amy


Reageer