.

Beantwoord

Waarom herkent mijn toestel mijn simkaart niet meer?

  • 12 March 2017
  • 5 reacties
  • 1160 Bekeken

Badge
Vanochtend software update Samsun S5 Galaxy gehad. Daarna werkt mijn simkaart niet meer. Kan niet bellen en niet op 3G.
Heb mijn telefoon nodig voor mijn werk.
Hoe los ik bovenstaand probleem op?
icon

Beste antwoord door Jihane 13 March 2017, 17:05

Bekijk originele reactie

5 reacties

Telefoon uitzetten, 10 minuten wachten en telefoon aanzetten.

Wil vaak wel helpen.
Badge
Ik ga het proberen. Bedankt voor je reactie Ray
Badge
Helaas geen resultaat
Dat is jammer.. Ik denk dat die update de boosdoener is, maar misschien werkt een reset van je simkaart vanuit Simyo. Helaas kan dat pas morgen. Je zou vanaf een niet Simyo aansluiting de klantenservice kunnen bellen met 0800-8007 vanaf 8u morgen ochtend.

Mocht je dat doen, laat je ons hier op het forum ook weten hoe het is afgelopen?

Succes 🙂
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Hendrikje,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat onhandig dat je door je update geen gebruik meer kunt maken van je aansluiting 😞 Zeker als het voor je werk nodig is dat je bereikbaar bent, wil je dit niet zo. Ik zie dat je contact met ons hebt opgenomen via de telefonische klantenservice, en dat mijn collega je aanraadde om een kruistest uit te voeren. Een kruistest betekent dat je je simkaart in een andere telefoon stopt en een andere simkaart juist in jouw telefoon.

Zo'n experiment zorgt ervoor dat je achterhaalt waar de kern van het probleem zich bevindt: bij je toestel of bij je simkaart. Ik zie ook dat ze een reset heeft uitgevoerd, waarmee je instellingen op je simkaart vernieuwd zijn. Heeft dat geholpen?

Ik ben benieuwd!

@ Ray, dankjewel voor je hulp!

Groetjes,
Jihane

Reageer