.

Beantwoord

Waarom herkent mijn toestel mijn simkaart niet?

  • 8 September 2016
  • 4 reacties
  • 140 Bekeken

mijn galaxy s4 GT-I9505 geeft steeds aan dat ik simkaart in toestel moet plaatsen,terwijl hij al in toestel zit.
icon

Beste antwoord door PaulH 8 September 2016, 11:47

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Hey Tallis,

doe een kruistest. Dat wil zeggen dat je je sim kaart in een andere telefoon probeert en dat je een andere sim kaart in jouw telefoon probeert.
Hiermee zie je meteen of het aan de sim ligt of de telefoon.

Als het de sim is dan zal een Moderator je waarschijnlijk een nieuwe Sim-kaart bestellen.

Groet Paul.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Tallis,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat vervelend dat je simkaart niet herkend wordt door je toestel! Net zoals PaulH raad ik je aan om de simkaart ook in een ander toestel te plaatsen en vice versa. Gaat alles dan wel goed? Dan zou het kunnen dat je een dikkere simkaart nodig hebt! Deze stuur ik je dan gratis op 🙂 Als jouw huidige simkaart het ook niet in een andere telefoon doet, dan stuur ik je juist een vervangende normale simkaart toe.

Komt dus helemaal goed! Hou je ons op de hoogte?

@ PaulH: Dankjewel voor je reactie!

Groetjes,
Jihane
Hoi Jihane &Paul

Bedankt voor jullie reacties. Ik heb zoals jullie gezegd hebben een kruiste gedaan en in andere toestellen doet het Sim kaart wel. Ik heb ook een andere kaart in mijn toestel geprobeerd en die deed het voor een minuut. Meteen daarna kreeg ik weer de melding dat er geen sim in het toestel zit..

Groetjes
Tallis
Reputatie 5
Badge +9
Hoi tallis,

Het ziet er naar uit dat je een dikkere simkaart nodig hebt. Ik heb er zojuist eentje op de post gedaan richting jou. Je zult 'm binnen enkele dagen binnen hebben. Laat je me weten of deze simkaart wel goed werkt in jou Galaxy S4?

Groetjes,
Caspar

Reageer