Skip to main content
Van het ene op het andere moment herkent mijn s6 mijn simkaart niet meer. Opnieuw opstarten helpt niet.

Iemand een idee? Of is mijn simkaart overleden.
Daar kun je op één manier achter komen, een kruistest. Jouw sim in een andere telefoon en andersom.
Hoi Ray, bedankt voor je reaktie. Ik snap wat je bedoelt, maar helaas geen andere simkaart beschikbaar.
Wanneer je naar de Hema gaat bijvoorbeeld kun je voor 1 eur terecht voor een prepaid sim. Of ken je iemand waarmee je de kruistest kunt doen?



Soms helpt een soft reset. De sim een kwartier uit de foon daarna weer terug plaatsen.
Hoi Sts,



Welkom op het Simyo Forum!



Wat onhandig dat je telefoon ineens je simkaart niet meer herkent! Ik zie dat je hier met mijn collega Raheela ook contact over hebt gehad via e-mail. Je hebt een kruistest uitgevoerd, en bent tot de conclusie gekomen dat het aan het toestel ligt. Jammer 😞 Ook zie ik dat mijn collega een reset heeft uitgevoerd op de simkaart, maar dat heeft helaas niet mogen baten dus.



Ik hoop dat de fabrikant van je toestel dit voor je kan oplossen! Hou je ons op de hoogte hiervan?



@ Ray en Friesian, dank voor het meedenken!



Groetjes,

Jihane

Reageer