Skip to main content
Hallo,



ik heb een samsung Galaxy s3 en eerst werkte de simkaart van simyo gewoon op mijn telefoon. Op vakantie heb ik een andere simkaart er in gehad van een buitenlandse aanbieder. Terug in nederland wilde ik weer de simyo simkaart erin doen, maar hij herkent de simkaart niet meer.

Ik heb een andere simkaart geprobeerd van KPN en Vodafone en die werken wel op de samsung.

Ik heb zelfs een nieuwe simkaart besteld van simyo maar ook die pakt hij niet... 😞



wat te doen...??? overigens doet de simyo simkaart het wel in een ander toestel!!!



ben benieuwd naar jullie reactie.



Groet Salah.
Hoi Salah!



Welkom op 't Simyo Forum!



Wat enorm vervelend en apart. Normaliter vragen wij klanten om een kruistest te doen en daaruit blijkt dan dat de simkaart het wel doet in een ander toestel en een andere simkaart niet in het huidige toestel of dat een andere simkaart het wel doet in het huidige toestel, maar dat de Simyo simkaart het niet doet in een ander toestel. Hierdoor kunnen wij gemakkelijk aanwijzen waar het probleem aan ligt.



Apart dat de simkaart het wel doet in een ander toestel, maar niet in eigen toestel, terwijl andere simkaarten het wel gewoon doen in jouw toestel.



Desalniettemin heb ik een reset uitgevoerd op de instellingen van de simkaart om eventuele storingen weg te werken. Kun je jouw toestel voor tien minuten uitschakelen en weer inschakelen? Dit kan eventueel een oplossing zijn.



Verder stuur ik je sowieso meteen een gratis nieuwe simkaart toe en verzoek je om deze simkaart te testen in de Samsung Galaxy S3.



Laat je het weten?



Groetjes,

Ilias
Ik ga het vanavond proberen.

Groet, Salah
Top! We zijn benieuwd naar de uitkomst!



Groetjes,

Caspar
Hallo,

Ik heb de nieuwe simkaart ontvangen en meteen geactiveerd. Helaas ook deze nieuwe simkaart herkent de Samsung galaxy niet. In een andere telefoon doet hij het wel.

Ik heb ook andere simkaarten getest en die doen het gewoon in de Samsung galaxy.

Dit is wel erg vervelend zo.

Wat nu te doen?
Hoi Salah,



Wat apart! Weet je wat? Ik ga jou dan, voor de zekerheid, een dikkere simkaart toesturen. Deze simkaart is dan wat dikker (zoals de naam al suggereert) dan de reguliere simkaart. Wellicht wordt deze wel herkend door jouw telefoon!



Deze simkaart kun je niet zelf activeren. Wil jij, zodra je 'm binnen hebt, bellen naar de klantenservice of mij een privébericht sturen? Als je dan het simkaartnummer vermeldt, wordt de simkaart door ons handmatig geactiveerd.



Hou je me op de hoogte?



Groetjes,

Jihane

Reageer