In mijn Samsung galaxy s5 zat een 3 in 1 simkaart van Simyo. Ik heb zojuist mijn nieuwe iPhone 7 binnengekregen, maar deze herkent de nano sim kaart die je van de 3 in 1 sim kaart kan maken niet. Wat kan ik hier aan doen?
Bladzijde 1 / 1
Hoi Jesper27,
Welkom op het Simyo Forum!
Wat leuk dat je een nieuwe telefoon binnen hebt 😃 Dat is altijd heel leuk en spannend - je wilt je toestel dan ook meteen gewoon kunnen gebruiken. Zonde dat je simkaart niet herkend wordt door je toestel. Weet je wat? Ik ga jou een dikkere simkaart toesturen. Soms herkent een iPhone 7 de reguliere simkaarten niet, en dit kan dan een oplossing bieden.
De nieuwe simkaart ontvang je over twee werkdagen, maar als we geluk hebben morgen al 😃 Ik doe mijn best. Omdat het een dikkere simkaart is, kun je die niet zelf activeren. Zodra je 'm binnen hebt, is het de bedoeling dat je contact opneemt met de klantenservice. Het snelst is door de telefonische klantenservice te bellen met het gratis nummer (0800 8007). Je kunt ook een Tweet sturen, een Facebook berichtje, of één van de moderators (zoals ikzelf) een privéberichtje sturen via het Forum. Je hoeft dan alleen nog het simkaartnummer te noemen, en dan activeren wij de nieuwe simkaart voor je.
Laat je me weten of je er zo uit komt?
Groetjes,
Jihane
Welkom op het Simyo Forum!
Wat leuk dat je een nieuwe telefoon binnen hebt 😃 Dat is altijd heel leuk en spannend - je wilt je toestel dan ook meteen gewoon kunnen gebruiken. Zonde dat je simkaart niet herkend wordt door je toestel. Weet je wat? Ik ga jou een dikkere simkaart toesturen. Soms herkent een iPhone 7 de reguliere simkaarten niet, en dit kan dan een oplossing bieden.
De nieuwe simkaart ontvang je over twee werkdagen, maar als we geluk hebben morgen al 😃 Ik doe mijn best. Omdat het een dikkere simkaart is, kun je die niet zelf activeren. Zodra je 'm binnen hebt, is het de bedoeling dat je contact opneemt met de klantenservice. Het snelst is door de telefonische klantenservice te bellen met het gratis nummer (0800 8007). Je kunt ook een Tweet sturen, een Facebook berichtje, of één van de moderators (zoals ikzelf) een privéberichtje sturen via het Forum. Je hoeft dan alleen nog het simkaartnummer te noemen, en dan activeren wij de nieuwe simkaart voor je.
Laat je me weten of je er zo uit komt?
Groetjes,
Jihane
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.