Nieuwe simyo kaart geplaatst en krijgt nu de opmerking mobiel netwerk niet beschikbaar
Bladzijde 1 / 1
Hallo @Max56
Welkom op de community van Simyo waar klanten en moderators elkaar helpen.
Is de simkaart geactiveerd?
**edit**
Lees vervolgens ook dit.
**/edit**
We horen het graag van je.
Fijn weekend!
Welkom op de community van Simyo waar klanten en moderators elkaar helpen.
Is de simkaart geactiveerd?
**edit**
Lees vervolgens ook dit.
**/edit**
We horen het graag van je.
Fijn weekend!
Goedemiddag Max56,
Welkom op het Simyo Forum!
Wat onhandig dat je simkaart niet meteen werkt! Ik zie dat je deze netjes hebt geactiveerd. Ook zie ik dat je ondertussen al contact gehad hebt met een van mijn collega's in de lijn. De vervangende simkaart is dus al onderweg!
Excuses voor het ongemak! Dankjewel voor de hulp Friesian!
Groetjes,
Kevin
Welkom op het Simyo Forum!
Wat onhandig dat je simkaart niet meteen werkt! Ik zie dat je deze netjes hebt geactiveerd. Ook zie ik dat je ondertussen al contact gehad hebt met een van mijn collega's in de lijn. De vervangende simkaart is dus al onderweg!
Excuses voor het ongemak! Dankjewel voor de hulp Friesian!
Groetjes,
Kevin
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.