Skip to main content

Hallo,

Ik een e sim prepaid gekocht die ik niet werkende krijg. Er staat dat die geactiveerd is maar hij vind geen netwerk. Ik probeer al 3 dagen een normale conversatie te voeren per whatsapp maar er word niet gereageerd en als er word gereageerd krijg ik een antwoord die mijn 8 jarige kind mij ook zou kunnen geven. Ik ben er een beetje klaar mee omdat dit al de zoveelste keer is... ik wil graag vragen of er iemand is die WEL zin heeft om zijn of haar werkzaamheden te verrichten en mij wil helpen zodat ik wel mijn klanten te woord kan staan van mijn bedrijf en geen geld mis loop. 

Alvast bedankt hoor! 

Met vriendelijke groet, 

Stephanie 


Admin: Titel aangepast vanwege vindbaarheid.

Hoi @Stephanie86,

Bedankt voor je bericht. Jeetje, wat onhandig dat je geen verbinding krijgt en dat je niet optimaal bent geholpen via ons WhatsApp kanaal! Onze excuses hiervoor.

Zat er tijdens het installeren van de eSIM een fysieke simkaart in het toestel? Dit kan namelijk de installatie van de eSIM verstoren. Ik stel voor dat we samen de eSIM opnieuw downloaden. Mocht het hierna nog steeds niet lukken om een verbinding te krijgen dan kan ik dit even voorleggen bij de technische dienst.

Zou je mij een privébericht willen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan help ik je graag verder 😊.

Groetjes,
Amy


Reageer