Skip to main content
Hallo Simyo,



Ongeveer 2 mnd geleden heb ik een nieuwe 3in1 simkaart besteld bij jullie voor mijn Samsung Galaxy s6.

Ik ben al een tijd klant bij jullie en heb nooit eerdere problemen ondervonden wat betreft bellen etc.

Maar sinds ik deze kaart gebruik is het bellen een ramp, mensen verstaan mij amper, ik klink heel haperig en val vaak weg.

Het bereik ziet er wel normaal uit maar ik ben gewoon amper te verstaan. Heb de phone gereset en ook kaart van mijn vriend erin gedaan dan gaat het wel goed. Ben bang dat deze kaart gewoon niet goed is op de een of andere manier. Is er bij jullien iets veranderd? Met mijn vorige kaart ging het altijd goed.

Kunnen jullie mij helpen?



Mvg Mariska.
Hoi Mariska1983,



Welkom op het forum.



Wat vervelend dat je simkaart het niet goed lijkt te doen. Het kan verschillende oorzaken hebben en het kan zijn dat de simkaart gewoon defect is. Als dat het geval is, krijg je van ons natuurlijk gewoon een nieuwe opgestuurd.



Als eerste heb ik je huidige simkaart gereset en opnieuw aangemeld op het netwerk. Dit zou de oplossing kunnen zijn! Doe even je toestel voor een paar minuten helemaal uit en probeer het daarna eens opnieuw. Gaat het bellen nu wel goed?



Zo niet, dan moeten we dus even verder kijken. Zit je simkaart wel goed in je toestel of zit hij bijvoorbeeld een beetje los?



Ik hoor graag van je!



Groetjes,

Caspar
Hoi Casper,



Heb de kaart in 2 verschillende toestellen getest na deze reset en ja zat er prima in.

Wederom kunnen mensen mij slecht horen (halve zinnen) en val contstant weg.

Is het mogelijk een andere te sturen want word er helemaal gek van zo :(



Mvg Mariska.
Hoi Mariska1983,



Wat vervelend dat het niet geholpen heeft 😞 Hierbij heb ik direct een nieuwe simkaart voor je opgestuurd. Omdat de situatie al vervelend genoeg is, heb ik deze zonder kosten voor je opgestuurd. Binnen 3 werkdagen zal hij bij je op de mat vallen! Je kunt de simkaart via Mijn Simyo activeren en testen. Laat je mij weten of het beter gaat met deze simkaart?



Groetjes,

Angela

Reageer