Sinds een paar dagen werkt de 4G van mijn Simyo eSIM erg traag, wat kan ik hier aan doen?
Hoi
Bedankt voor je bericht. Wat balen dat je traag internet ervaart met de eSIM!
Welke telefoon gebruik je? Krijg je een bepaalde foutmelding te zien of zie je wel 4G staan? Ik heb voor nu de internetoptie van jouw eSIM even gereset. Zou je de telefoon voor 10 minuten kunnen uitschakelen zodat de reset kan voltooien?
Ik hoor graag of het hierna verbeterd is.
Groetjes,
Amy
Hoi Amy,
Bedankt! Ik heb een iphone 11 en sinds een paar dagen wou mijn mobiel geen of heel langzaam dingen zoals internet of whatsapp laden. Gisteravond deed de 4g het opeens weer een stuk beter gelukkig, hopelijk blijft het probleem nu weg.
Groetjes,
Simon
Hoi
Bedankt voor je bericht.
Wat fijn om te horen dat je internetverbinding nu weer een stuk beter werkt! Wij hopen ook dat dit zo blijft. Mocht je weer problemen ervaren dan horen wij het uiteraard graag van je.
Groetjes,
Roeqajja
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.