Skip to main content
Sinds ik een nieuwe Simkaart heb, is mijn bereik erg slecht. Ik had deze aangevraagd omdat ik een nieuwe telefoon heb. Achteraf was dit niet nodig, want ze hebben mijn oude Simkaart geknipt. Met die oude Simkaart nooit gen probleem. Dit is een drama. Ja ik die oude Simkaart nog gebruiken? En wat ja ik anders proberen. Alvast bedankt
Hoi Petra1978,



Welkom op het Simyo Forum!



Wat jammer dat je bereik erg slecht is. Ik kan me goed voorstellen dat je het idee hebt dat jouw vervangende simkaart hier de oorzaak van is.



Op je aansluiting zie ik niets vreemds. Daarom heb ik jouw simkaart gereset. Kun je je telefoon opnieuw opstarten? Mocht dit niet helpen, dan kun je controleren of je we bereik hebt als je simkaart in een andere telefoon zit.



Laat je me even weten of dit geholpen heeft?



Groetjes,

Estelle
Goedemiddag Estelle,



Excusses voor mijn late reactie. Ik heb met jullie klantenservice gebeld. het schijnt dat mijn netwerk op 4g stond. Dit heb ik overgezet naar 3g. en sinds die tijd geen problemen meer gehad. Erg bedankt voor de medewerking.



Groetjes Petra Nieborg
Hoi Petra Nieborg,



Wat goed dat mijn collega van de klantenservice de boosdoener heeft gevonden en dat je nu weer stabiel bereik hebt! Ook vinden we het erg fijn dat je de oplossing in dit topic hebt geplaatst, zodat je hier misschien iemand anders ook mee helpt 🙂.



Mocht je nog verdere vragen hebben, zie ik je graag terug op het Simyo forum :)



Groetjes, Tiury

Reageer