Skip to main content
Natuurlijk wat we allemaal zullen zien,

In de middag doet je simkaart het nog prima

Je hebt nog vrolijk iedereen kunnen bellen

En opeens kom je thuis (21:00) en je komt er achter dat je geen netwerkverbinding hebt.

Je probeert er alles aan, mobiel opnieuw opstarten.

Simkaart eruit en erin. Niets.



Nu weet ik niet of dit een storing is, of dat hij op de een of andere manier geblokkeerd is, of mijn simkaart gewoon overleden is zonder enige reden (in mijn ogen).



Ik weet niet wat ik hier tegen kan doen.

Zou iemand mij uit de brand willen helpen?



Alvast heel erg bedankt
Hoi Shaproh,



Welkom op 't Simyo Forum!



Wat enorm vervelend dat je geen netwerkverbinding hebt! Ik snap dat het enorm vervelend is als je plots geen verbinding hebt. Een storing is momenteel niet bekend bij ons.



Om erachter te komen waar dit eventueel aan kan liggen, raad ik je aan om je simkaart in een ander toestel te plaatsen en het liefst een andere simkaart in je eigen toestel. Als jouw simkaart het wel doet in een ander toestel, dan ligt het aan je eigen toestel. Als jouw simkaart het niet doet in een ander toestel, maar een andere simkaart wel in jouw toestel, dan is het zeker een probleem van de simkaart.



Ik heb alvast een reset uitgevoerd op de instellingen van de simkaart. Je simkaart wordt dus opnieuw aangemeld op het netwerk. Kun je jouw toestel voor tien minuten uitschakelen en dan weer aanzetten?



Laat je weten of de reset heeft geholpen of wat het resultaat is geweest van het verwisselen van de simkaarten/toestellen?



Groetjes,

Ilias
Hoi Shaproh,



Welkom op 't Simyo Forum!



Wat enorm vervelend dat je geen netwerkverbinding hebt! Ik snap dat het enorm vervelend is als je plots geen verbinding hebt. Een storing is momenteel niet bekend bij ons.



Om erachter te komen waar dit eventueel aan kan liggen, raad ik je aan om je simkaart in een ander toestel te plaatsen en het liefst een andere simkaart in je eigen toestel. Als jouw simkaart het wel doet in een ander toestel, dan ligt het aan je eigen toestel. Als jouw simkaart het niet doet in een ander toestel, maar een andere simkaart wel in jouw toestel, dan is het zeker een probleem van de simkaart.



Ik heb alvast een reset uitgevoerd op de instellingen van de simkaart. Je simkaart wordt dus opnieuw aangemeld op het netwerk. Kun je jouw toestel voor tien minuten uitschakelen en dan weer aanzetten?



Laat je weten of de reset heeft geholpen of wat het resultaat is geweest van het verwisselen van de simkaarten/toestellen?



Groetjes,

Ilias




Goedemorgen, zelf heb ik dat al geprobeerd om hem in een ander toestel te doen. Daarop pakt hij hem niet. Maar als ik mijn toestel en simkaart uit doe en eruit haal voor minimaal 5 minuten, en het dan weer erin doe en opstart. Ziet hij hem de eerste paar minuten wel. Daarna stopt hij er weer mee... Ik zal mijn toestel uitzetten voor de komende 10 min.

Alvast heel erg bedankt
Hoi Shaproh,



Welkom op 't Simyo Forum!



Wat enorm vervelend dat je geen netwerkverbinding hebt! Ik snap dat het enorm vervelend is als je plots geen verbinding hebt. Een storing is momenteel niet bekend bij ons.



Om erachter te komen waar dit eventueel aan kan liggen, raad ik je aan om je simkaart in een ander toestel te plaatsen en het liefst een andere simkaart in je eigen toestel. Als jouw simkaart het wel doet in een ander toestel, dan ligt het aan je eigen toestel. Als jouw simkaart het niet doet in een ander toestel, maar een andere simkaart wel in jouw toestel, dan is het zeker een probleem van de simkaart.



Ik heb alvast een reset uitgevoerd op de instellingen van de simkaart. Je simkaart wordt dus opnieuw aangemeld op het netwerk. Kun je jouw toestel voor tien minuten uitschakelen en dan weer aanzetten?



Laat je weten of de reset heeft geholpen of wat het resultaat is geweest van het verwisselen van de simkaarten/toestellen?



Groetjes,

Ilias




Goedemorgen, zelf heb ik dat al geprobeerd om hem in een ander toestel te doen. Daarop pakt hij hem niet. Maar als ik mijn toestel en simkaart uit doe en eruit haal voor minimaal 5 minuten, en het dan weer erin doe en opstart. Ziet hij hem de eerste paar minuten wel. Daarna stopt hij er weer mee... Ik zal mijn toestel uitzetten voor de komende 10 min.

Alvast heel erg bedankt




Ik heb gedaan wat u zei, alleen hij is er binnen 30 seconden na opstarten er weer mee gestopt...
Hoi Shaproh,



Dankjewel voor de terugkoppeling! Wat vervelend dat het maar kort gewerkt heeft. Wat gebeurde er precies? En hoe deed je simkaart het in een ander toestel? Met die informatie kan ik je gerichter helpen! 🙂



Laat je 't weten?



Groetjes,

Jihane
Hoi Shaproh,



Dankjewel voor de terugkoppeling! Wat vervelend dat het maar kort gewerkt heeft. Wat gebeurde er precies? En hoe deed je simkaart het in een ander toestel? Met die informatie kan ik je gerichter helpen! 🙂



Laat je 't weten?



Groetjes,

Jihane




Hallo!

Mijn simkaart deed het niet in een andere mobiel, maar de mobiel die ik beschikbaar had was al redelijk kapot.

Ik heb een nieuwe simkaart binnen (vervangende).

Heb hem in mijn mobiel gedaan. En hij doet het niet steeds niet.

Dus dan ligt het waarschijnlijk aan mijn toestel zelf.



Alleen jammer genoeg heb ik het geld niet voor een goede nieuwe/2e handse mobiel..

Dus dat is erg balen!



Ik weet niet of hier nog andere oplossingen voor zijn voor mijn toestel zelf, dat er een reset bijv. kan worden gemaakt of iets dergelijks (ik zeg ook maar wat).



Heel erg bedankt i.i.g. voor de hulp.
Hoi Shaproh,



Enorm vervelend zeg! Kun je de nieuwe simkaart wel in een ander toestel plaatsen en het dan nogmaals proberen? Ben benieuwd of de nieuwe simkaart wel werkt in een ander toestel.



Het zou namelijk apart zijn als de simkaart het ook niet doet in een ander toestel. Dan lijkt het namelijk én aan het toestel te liggen én aan de simkaart.



Welk merk toestel heb je en welk merk toestel gebruik je als test?



Groetjes,

Ilias

Reageer