.

Beantwoord

Waarom heb ik nog geen pincode?

  • 11 June 2016
  • 6 reacties
  • 169 Bekeken

Badge
  • Beginner
  • 3 reacties
Simkaart met nummer ***** op 31 mei 2016, echter nog geen mail met pincode ontvangen.
icon

Beste antwoord door Angela 12 June 2016, 14:18

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Die zal toch echt door een medewerker van Simyo opnieuw verzonden moeten worden,
Wat je zelf kan doen is je spambox bekijken.

Staat die pincode trouwens niet bij je instellingen?

Daarnaast zou ik als ik jou was je telefoonnummer weghalen. Simyo personeel kan dat toch wel zien.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Mjk,

Welkom op het Simyo Forum.

Wat lastig dat je nog geen e-mail met de pin- en pukcode hebt ontvangen!

Als ik het goed begrijp, heb je ook nog geen simkaart/startpakket ontvangen. Ik zie in het systeem namelijk dat je meerdere bestellingen hebt geplaatst en ook al meerdere accounts op je naam hebt staan. Je mag in principe maar 5 abonnementen afsluiten op 1 naam, banknummer of mailadres.

We controleren graag voor je of de zesde simkaart alsnog goedgekeurd kan worden. Om dit na te gaan, wil ik eerst van je weten of het klopt dat je nog 2 bestellingen hebt geplaatst op 11 juni. Wil je deze bestellingen ook daadwerkelijk hebben, of zijn deze ter vervanging van de bestelling op 31 mei? Ik hoor het graag van je.

@Wimj12, bedankt voor het meedenken :D

Groetjes,
Angela
Badge
Beste Angela, ik heb er inderdaad 3 nodig.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi mjk,

Ik heb in ieder geval één bestelling van je laten goedkeuren.

Om meerdere bestellingen te laten goedkeuren wil ik graag weten waarvoor je de simkaarten gaat gebruiken. Degene die het goedkeurt wilt dit namelijk weten. Dan kan het alsnog wel goed komen.

In ieder geval komt er nu één simkaart jouw kant op!

Groetjes,
Caspar
Badge
Beste Caspar,

De kaarten zijn voor lifttelefoons.

Mvg Mario Koevoet
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Mjk,

Dankjewel voor je reactie! Ik zie in het systeem geen andere bestellingen. Heb je ze afgesloten onder hetzelfde adres? In dat geval, wil jij mij een privébericht sturen met welke gegevens je gebruikt hebt voor die aansluitingen?

Het kan natuurlijk ook zo zijn dat je die bestellingen nog niet geplaatst hebt. In dat geval kun je deze nog gewoon afsluiten, en vervolgens in een reactie hier laten weten dat je dat gedaan hebt. Dan zorg ik ervoor dat ze worden goedgekeurd!

Hou je me op de hoogte?

Groetjes,
Jihane

Reageer