Skip to main content
Hoi Simyo,



Mijn vriendin (Rose Atkinson) heeft zich aangemeld via mijn Simyo-shop maar ze heeft haar simkaart niet toegestuurd gekregen via de post. Ze kan zelf nu niet inloggen op het forum omdat ze geen nummer heeft en het om een nieuw abonnement gaat. Daarnaast heeft ze de simkaart dus ook niet kunnen activeren.



Ze heeft hier al over gemaild maar nog geen reactie.



Welke actie kan ze het beste ondernemen?



Met vriendelijke groet,



Max Nijhuis
Hoi MaxNijhuis,



Wat vervelend dat ze haar startpakket niet heeft ontvangen. Maar wel fijn dat jij contact voor haar opneemt met ons. Als het goed kan ze inloggen met de gegevens die in haar welkomst e-mail staan. Die heeft ze als het goed wel gewoon ontvangen. Helaas kan ik haar gegevens er nu niet bij pakken, anders had ik gekeken waarom ze nog geen reactie op haar e-mail heeft gekregen.



Zou je haar 06-nummer en e-mail adres via een privébericht willen sturen? Dan zoek ik het meteen voor haar uit. ;)



Groetjes, Tiury
Hoi Tiury,



Bedankt voor je reactie. Ze heeft inmiddels via jullie klantenservice de simkaart kunnen activeren en een nieuwe is opgestuurd. Alles is dus geregeld.



Groet, Max
Hoi MaxNijhuis,



Fijn om te lezen dat er een nieuwe simkaart onderweg is. Dankjewel dat je het hier even laat weten.:D

Kun je ons laten weten of alles nu naar behoren werkt?

Reageer