.

Vraag

Waarom heb ik na nummer overzetting geen internet?

  • 15 September 2022
  • 4 reacties
  • 38 Bekeken

Mijn 06 nummer je overgezet, maar het interney blijft het niet doen. Wel kan ik bellen. Wat kan ik hier tegen doen?


4 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Staan je Instellingen in mijn simyo/De app goed?

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Lisaaax,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat het internet niet werkt! Ik zie dat @Ron H je al de vraag had gesteld of jouw instellingen in jouw account goed staan ingesteld (Bedankt!). Ik heb inmiddels even op je aansluiting gekeken en ik zie dat de instellingen in jouw Mijn Simyo omgeving goed staan ingesteld! Heb je geprobeerd om handmatig een netwerk te selecteren? Je kan alvast de stappen doornemen om het internet handmatig in te stellen (ook wel APN genoemd). Via de toestelhulp kan je in de oranje balk jouw type toestel invoeren > selecteer het toestel dat je hebt > Ga naar het kopje Internet > Kies '’handmatig instellen'’.

Laat je me even weten of je hierna weer internet hebt? Ik hoor het graag van je.

Groetjes,
Amy

 

Dit heb ik geprobeerd, het werkt alleen nog steeds helaas niet. Het bellen lukt ondertussen ook niet meer en weet niet wat ik nog verder kan doen

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Lisaaax,

Wat jammer dat de APN instellingen niet hebben geholpen! Ik heb even meegekeken op je aansluiting en ik zie dat je een eSIM hebt. Heb je de eSIM al gedownload op je toestel via de Mijn Simyo app? Dit doe je via Mijn Simyo (app) > Instellingen > Simkaart > Overstappen naar eSIM. Mocht je de validatie code niet kunnen ontvangen per SMS dan kan ik dit even per e-mail naar je versturen! Hiervoor mag je mij een privébericht sturen met jouw persoonlijke gegevens 😊. Dan maak ik het graag voor je in orde.

Groetjes,
Amy

Reageer