Hallo, ik wacht al drie werkdagen op een simkaart, zaterdag avond besteld. is er een reden waarom ik deze niet binnen de beloofde twee werkdagen heb?
mvg, charlotte
Bladzijde 1 / 1
Mogelijk ben je verhuisd naar een adres dat nog niet bekend is bij Simyo? je kunt dit checken op Mijn Simyo.
Hoi charlotte1986, welkom op het forum :)
Ik heb dit topic eventjes in het subforum Simkaart gezet. Daar past namelijk precies tussen.
In jouw gegevens zie ik dat Scotsman al een heel eind in de goede richting zat met zijn vermoeden. Je hebt ook net je adresgegevens aangepast.
Heb je de mogelijk om de simkaart op je oude adres op te halen? Of misschien willen de huidige bewoners de envelop wel doorsturen?
http://www.sherv.net/cm/emoticons/party/party-time-smiley-emoticon.gif
Heb je al wel je housewarming gehad?
Scotsman, dank je voor het assisteren!
Ik heb dit topic eventjes in het subforum Simkaart gezet. Daar past namelijk precies tussen.
In jouw gegevens zie ik dat Scotsman al een heel eind in de goede richting zat met zijn vermoeden. Je hebt ook net je adresgegevens aangepast.
Heb je de mogelijk om de simkaart op je oude adres op te halen? Of misschien willen de huidige bewoners de envelop wel doorsturen?
http://www.sherv.net/cm/emoticons/party/party-time-smiley-emoticon.gif
Heb je al wel je housewarming gehad?
Scotsman, dank je voor het assisteren!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.