Skip to main content
antwoord

Waarom heb ik mijn simkaart nog niet ontvangen?

• October 31, 2025
  • 4 reacties
  • 20 Bekeken

Zie onderwerp.
Mijn telefoon was gestolen, 5 dagen geleden nwe simkaart aangevraagd, vandaag einde dag nog niets ontvangen, en kan geen status bestelling zien.
Wie kan er even voor me meekijken in de simyo backend?
Want tot ik een vervangende simkaart heb zijn sommige zaken nog onmogelijk - zoals bellen/whatsappen  naar de helpdesk ;-)

Beste antwoord door Amy

Hoi ​@nettoyeur,

Bedankt voor je bericht. Wat balen dat je nog steeds geen simkaart hebt ontvangen! 

Ik heb even meegekeken op jouw aansluiting maar ik zie alleen dat je een eSIM hebt aangevraagd. Wil je een eSIM installeren of een fysieke simkaart? 

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan kan ik een nieuwe (fysieke) simkaart naar je opsturen! 

Groetjes,
Amy

4 reacties

JanD
  • Forum Expert
  • October 31, 2025

Beste ​@nettoyeur in het weekend kun je van 10.00 tot 17.00 uur contact opnemen met Simyo via WhatsApp  

• auteur
  • Beginner
  • October 31, 2025

Dank - maar ik kan niet whatsappen op een nieuwe telefoon zonder eerst te authenticeren via...een telefoonnummer. 

JanD
  • Forum Expert
  • October 31, 2025

Dan moet je helaas tot maandag wachten tot hier een moderator reageert ​@nettoyeur 

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • antwoord
  • November 3, 2025

Hoi ​@nettoyeur,

Bedankt voor je bericht. Wat balen dat je nog steeds geen simkaart hebt ontvangen! 

Ik heb even meegekeken op jouw aansluiting maar ik zie alleen dat je een eSIM hebt aangevraagd. Wil je een eSIM installeren of een fysieke simkaart? 

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan kan ik een nieuwe (fysieke) simkaart naar je opsturen! 

Groetjes,
Amy