.

Beantwoord

Waarom heb ik mijn simkaart nog niet ontvangen?

  • 29 December 2023
  • 4 reacties
  • 47 Bekeken

Badge

Ik heb op 24 december een sim only abonnement afgesloten en nog altijd geen simkaart ontvangen. Ik heb wel al via de mail mijn nieuwe nummer en wachtwoord voor Mijn Simyo. Wat kan er aan de hand zijn?

icon

Beste antwoord door RicoK 30 December 2023, 17:11

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7

@Dick39 Kijk eens in je PostNL app of daar een zending van Simyo naar je onderweg is te vinden.

En kijk ook eens naar de adresgegevens in je Mijn Simyo om te checken of de simkaart wel naar het juiste adres werd/wordt gezonden.

Badge

Bedankt @RicoK voor je reactie. Het is inmiddels opgelost, het lag gewoon aan postNL 😳

 

Reputatie 7

Fijn @Dick39 dat het is opgelost. Bedankt voor je terugkoppeling.

Reputatie 7
Badge +6

Hi @Dick39,

Bedankt voor je bericht. Goed om te horen dat het inmiddels is opgelost! 

Dank je wel voor je hulp, @RicoK! 😊

Groetjes,
Roeqajja

Reageer