Skip to main content
antwoord

Waarom heb ik mijn simkaart niet ontvangen?

  • October 11, 2023
  • 1 reactie
  • 45 Bekeken

De 2 werk de werkdagen zijn voorbij, maar de simkaart is niet aangekomen. 

Beste antwoord door Amy

Hoi @Igorsavelkouls,

Bedankt voor je bericht. Wat balen dat je de simkaart niet hebt ontvangen! 

Heeft jouw toestel wellicht de mogelijkheid om een eSIM te installeren? Zo kan je in ieder geval vandaag gebruik maken van de aansluiting. Zo niet, zou je mij dan een privébericht willen sturen met jouw adresgegevens? Dan controleer ik even of deze gegevens juist staan ingesteld en stuur ik een nieuwe simkaart naar je op! 
 

Groetjes,
Amy

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

1 reactie

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • antwoord
  • October 12, 2023

Hoi @Igorsavelkouls,

Bedankt voor je bericht. Wat balen dat je de simkaart niet hebt ontvangen! 

Heeft jouw toestel wellicht de mogelijkheid om een eSIM te installeren? Zo kan je in ieder geval vandaag gebruik maken van de aansluiting. Zo niet, zou je mij dan een privébericht willen sturen met jouw adresgegevens? Dan controleer ik even of deze gegevens juist staan ingesteld en stuur ik een nieuwe simkaart naar je op! 
 

Groetjes,
Amy