.

Beantwoord

Waarom heb ik mijn nieuwe simkaart nog steeds niet ontvangen?

  • 10 September 2015
  • 3 reacties
  • 104 Bekeken

Hallo, ik heb voirige week een nieuwe simkaart besteld.
Deze zou € 5,- kosten en automatisch bij mijn rekening opgeteld worden. Ook zou hij binnen 2 á 3 werkdagen geleverd worden. Ik heb echter nog niets ontvangen. Is het mogelijk dat u de status van de bestelling nakijkt? Ik kan op deze manier nog steeds niet bellen namelijk..... frown-emoticon
:?
icon

Beste antwoord door Ernst 11 September 2015, 09:36

Bekijk originele reactie

3 reacties

Hallo, binnen hoeveel tijd kan ik op bovenstaande vraag een reactie ontvangen?
Reputatie 7
Simyo, een van de moderators, neemt vragen via het forum in de regel binnen 24 uur in behandeling. Vaak sneller, soms iets langer. Zoals je onder aan de volgende pagina kunt zien: https://www.simyo.nl/klantenservice?_ga=1.100198110.1365658801.1433326305


Heb je urgente vraag of je snel antwoord dan zul je even telefonisch contact moeten opnemen met de servicedesk.

1200 (gratis vanaf je Simyo nummer)
0900-8090 (35 cent per gesprek)
Reputatie 5
Badge +11
Hoi ctoonen, welkom op het Simyo forum :)

Hier dan de reactie binnen een werkdag ;)

In je gegevens zie ik dat je vlak na je forumbericht je adresgegevens hebt aangepast. Je simkaart is dus naar je oude adres gestuurd.
Gelukkig is dat niet aan de andere kant van Nederland. Misschien heb je de mogelijkheid om 'm op te halen of door te laten sturen?


Dank voor je aanvulling, RicoK!

Reageer