Skip to main content

.

Mijn telefoon was nodig aan vervanging toe, dus ik heb een nieuwe gekocht. Helaas kwam ik er achter dat mijn huidige SIM kaart geen 3 in 1 is, maar nog een oude. Geen nano helaas, dus hij paste niet in mijn nieuwe telefoon.



Vorige week woensdag heb ik daarom een nieuwe SIM kaart aangevraagd via de site, heel makkelijk! Mailtje ter bevestiging gekregen. Daarin staat: 'Je vervangende simkaart is aangevraagd. Als het goed is ligt deze binnen 3 werkdagen op je deurmat.''.



Inmiddels is het alweer woensdag, we zijn dus alweer een week verder, en ik heb nog steeds geen nieuwe SIM kaart..



Wel staat er op mijn Simyo netjes hoe ik hem kan activeren, en staat de €5 al bijgeboekt bij de volgende factuur..



Kunnen jullie even kijken waar de SIM kaart is? Is deze wel opgestuurd? Waarom duurt het langer dan een week om een nieuwe SIM kaart te krijgen?



Alvast bedankt!



Groet, essnhills
Is het adres op je MijnSimyo juist?
Ja, het adres klopt. Deze heb ik voordat ik de SIM kaart bestelde aangepast.
Goedemiddag essnhills,



Welkom op het Simyo Forum!



Wat onhandig dat je nieuwe simkaart nog steeds niet binnen is. Ik zie inderdaad dat je het adres hebt aangepast voordat je de simkaart bestelde. Ik ben bang dat dit nog niet volledig verwerkt is geweest, waardoor de simkaart toch nog verzonden is naar het oude adres. Ik heb meteen kosteloos een nieuwe opgestuurd. Deze zal binnen 3 werkdagen in huis zijn.



Excuses voor het ongemak! Ray, bedankt voor de hulp!



Groetjes,



Kevin
Inmiddels is de SIM kaart binnen, en stond net de postbezorger aan de deur met een Dopper van Simyo als goedmakertje. Bedankt!
Hoi essnhills,



Wat fijn om te horen dat je tevreden bent 😃 Geniet van de simkaart én van de dopper.



Trek je aan de bel als je nog een andere vraag hebt?



Groetjes,

Jihane

Reageer