.

Beantwoord

Waarom heb ik mijn nieuwe nano simkaart nog niet ontvangen?

  • 20 July 2015
  • 1 reactie
  • 118 Bekeken

Vorige week vrijdag (10 juli) heb ik een nieuwe vervangende nanosimkaart besteld. Ik heb hiervan nog geen bevestiging ontvangen en ook de simkaart zelf nog niet ontvangen. Zouden jullie kunnen checken of de bestelling goed is doorgekomen o.i.d.?
icon

Beste antwoord door Ali 21 July 2015, 14:47

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 3
Badge +7
Hoi jb23,

Welkom op het forum.

Spijtig om te horen dat je je nieuwe simkaart nog niet binnen hebt.

Op het forum proberen wij binnen één werkdag te reageren. Als je met een dringende vraag zit kan het contact met ons opnemen via Twitter of telefonisch. Ik zie dat je via Facebook en Twitter ook je vraag hebt gesteld. 🙂

Het lijkt erop dat de simkaart verstuurd is naar je oude adres. Je had de adreswijziging via Mijn Simyo doorgegeven een dag nadat je de simkaart had besteld. Vandaag is er een nieuwe simkaart voor je aangevraagd. Deze kan je binnen 3 werkdagen thuis verwachten. Omdat er voor je aansluiting twee simkaarten zijn aangevraagd hoor je de simkaart twee via Mijn Simyo te activeren. Vervolgens kan je bellen en gebeld worden met je nieuwe simkaart.

Mocht je hierover nog vragen hebben dan hoor ik dat graag.

Reageer