Skip to main content
Beste,



Ik heb zaterdag 10 januari een Iphone aangeschaft en heb daarvoor een nano-simkaart aangevraagd via mijn Simyo-account. Er werd gecommuniceerd dat ik hem dan ook binnen 2 werkdagen in de brievenbus zou hebben. Het is nu donderdag en ik heb nog steeds niks in mijn brievenbus ontvangen maar het bedrag van 5,00 euro is wel direct van mijn tegoed afgegaan. Ik zit nu al 4 dagen met een iphone die ik niet kan gebruiken. 



Bij deze dan ook de vraag om per direct een simkaart op te sturen naar de -Edit; adres weggehaald- in Maastricht, geadresseerd aan Elias Fraikin. En graag met de grootste spoed en een compensatie.



Het gaat over een prepaid simkaart voor het nummer 06xxxxxxxx



Ik hoor graag snel van u,



Elias Fraikin
Op een openbaar forum zoals deze is het niet verstandig om privacy gevoelige informatie zoals volledige naam + adres + telefoonnummer te posten. Als het nog kan, haal deze info dan weg (kan tot ca. 1 uur na posten) want moderatoren kunnen aan de hand van je inlognaam al je gegevens inzien.



Wat de niet-ontvangen simkaart betreft: heeft Simyo je huidige adres en niet een oud adres waar je niet meer woont?
Hoi EliasFraikin, welkom op ons forum :)



Ik heb jouw topic even in het subforum Simkaart gezet. Dan is het wat makkelijker te vinden voor anderen.



De door jou bestelde simkaart is verstuurd naar het adres dat je hier plaatste. In je gegevens kan ik zien dat je over deze vraag ook gebeld hebt, en dat je nog niet op dat adres geweest bent om te zien of 'ie daar is aangekomen.

Is dat inmiddels wél het geval?



Als je je simkaart niet af kunt halen, dan dien je zelf nogmaals een vervangende simkaart te bestellen. Laat het even weten wanneer je die wenst te activeren, dan zorgen wij hier dat de juiste simkaart aan jouw 06 nummer wordt gekoppeld.



Scotsman, dank je voor het meedenken 😮
Ook ik heb een paar dagen geleden een nano-simkaart besteld maar nog niets ontvangen. 
Hoi Bankert, welkom op het Simyo forum :)



Vervelend dat je hem nog niet binnen hebt. Ik heb voor je gekeken in je gegevens.

Je bestelling is wel doorgekomen. Wil je voor de zekerheid je adres even controleren op Mijn Simyo. Je ziet deze onder het tabblad Mijn gegevens staan. Als alles klopt, dan kun je een nieuwe nano simkaart bestellen. De kosten van € 5,- ga ik natuurlijk voor je vergoeden.



Geef je het door of het lukt?
Beste Naomi,



Bedankt voor je reactie!



Adresgegevens kloppen, heb opnieuw een nano simkaart aangevraagd.



Alvast bedankt voor je hulp!
Hi Bankert,



Je nieuwe simkaart wordt vandaag verstuurd als het goed is. Laat je het even weten wanneer je 'm binnen hebt?
Hoi Bankert, welkom op het Simyo forum :)



Vervelend dat je hem nog niet binnen hebt. Ik heb voor je gekeken in je gegevens.

Je bestelling is wel doorgekomen. Wil je voor de zekerheid je adres even controleren op Mijn Simyo. Je ziet deze onder het tabblad Mijn gegevens staan. Als alles klopt, dan kun je een nieuwe nano simkaart bestellen. De kosten van € 5,- ga ik natuurlijk voor je vergoeden.



Geef je het door of het lukt?






Had nog geen reactie gestuurd, mijn gegevens kloppen. 



Heb de nieuwe simkaart ontvangen en deze werkt naar tevredenheid. Op de factuur van januari is 2x de 5 euro in rekening gebracht. Graag je vergoeding!



Alvast bedankt!
Hoi Bankert,



Bedankt voor het doorgeven. Top dat je nieuwe simkaart goed werkt 😮 Ik heb € 5 voor je vergoed. Op je eerst volgende factuur zie je deze vergoeding staan 🙂



Als je nog vragen hebt, dan hoor ik het graag.

Reageer