.

Beantwoord

Waarom heb ik geen service met mijn nieuwe simkaart?

  • 8 December 2017
  • 3 reacties
  • 603 Bekeken

Beste simyo,

Ik heb vandaag mijn nieuwe simkaart geactiveerd maar heb (na een paar uur) nog steeds geen service. Mijn mobiel langere tijd uitzetten werkt helaas ook niet. Weten jullie hoe ik dit kan oplossen?
icon

Beste antwoord door Els 8 December 2017, 14:17

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +5
Hoi Maaike8,

Welkom op het Simyo Forum! Wat super onhandig dat je simkaart na de activatie nog geen verbinding krijgt met het netwerk.

Er is tijdelijk een storing geweest met het activeren van simkaarten waardoor deze niet direct konden verbinden met ons netwerk. Dit zou inmiddels verholpen moeten zijn. Voor de zekerheid heb ik je simkaart een reset gegeven, hierdoor wordt hij opnieuw aangemeld bij het netwerk. Zou je je telefoon voor vijf minuten willen uitzetten? Als je dan niet automatisch kunt verbinden met een netwerk, laat je telefoon dan handmatig het KPN-netwerk selecteren.

Lukt het hierna wel om verbinding te maken met het KPN-netwerk?

Groetjes,
Els
Het is inmiddels gelukt! Bedankt.

Groeten,
Maaike
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Maaike,

Gelukkig maar! 😃 Dat is goed om te horen.

Laat je 't weten als je nog een andere vraag hebt?

Groetjes,
Jihane

Reageer