Beste simyo,
Ik heb vandaag mijn nieuwe simkaart geactiveerd maar heb (na een paar uur) nog steeds geen service. Mijn mobiel langere tijd uitzetten werkt helaas ook niet. Weten jullie hoe ik dit kan oplossen?
Bladzijde 1 / 1
Hoi Maaike8,
Welkom op het Simyo Forum! Wat super onhandig dat je simkaart na de activatie nog geen verbinding krijgt met het netwerk.
Er is tijdelijk een storing geweest met het activeren van simkaarten waardoor deze niet direct konden verbinden met ons netwerk. Dit zou inmiddels verholpen moeten zijn. Voor de zekerheid heb ik je simkaart een reset gegeven, hierdoor wordt hij opnieuw aangemeld bij het netwerk. Zou je je telefoon voor vijf minuten willen uitzetten? Als je dan niet automatisch kunt verbinden met een netwerk, laat je telefoon dan handmatig het KPN-netwerk selecteren.
Lukt het hierna wel om verbinding te maken met het KPN-netwerk?
Groetjes,
Els
Welkom op het Simyo Forum! Wat super onhandig dat je simkaart na de activatie nog geen verbinding krijgt met het netwerk.
Er is tijdelijk een storing geweest met het activeren van simkaarten waardoor deze niet direct konden verbinden met ons netwerk. Dit zou inmiddels verholpen moeten zijn. Voor de zekerheid heb ik je simkaart een reset gegeven, hierdoor wordt hij opnieuw aangemeld bij het netwerk. Zou je je telefoon voor vijf minuten willen uitzetten? Als je dan niet automatisch kunt verbinden met een netwerk, laat je telefoon dan handmatig het KPN-netwerk selecteren.
Lukt het hierna wel om verbinding te maken met het KPN-netwerk?
Groetjes,
Els
Het is inmiddels gelukt! Bedankt.
Groeten,
Maaike
Groeten,
Maaike
Hoi Maaike,
Gelukkig maar! 😃 Dat is goed om te horen.
Laat je 't weten als je nog een andere vraag hebt?
Groetjes,
Jihane
Gelukkig maar! 😃 Dat is goed om te horen.
Laat je 't weten als je nog een andere vraag hebt?
Groetjes,
Jihane
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.