Skip to main content

.

Beste,

 

Ik had op vrijdag 1 december een annuleringsverzoek ingediend van mijn eSIM abonnement.

Echter heb ik na de beloofde 2 werkdagen geen reactie ontvangen van jullie.

 

Graag zou ik willen weten waarom dit zo is en of het vooralsnog gedaan kon worden.

 

Met vriendelijke groet,

Aaron

Hoi @aaronvh,

Bedankt voor je bericht. Wat vreemd dat je nog geen e-mail van ons hebt ontvangen! Ik zie dat je op 2 december een mail hebt ontvangen van de administratieve afdeling. Heb je deze wellicht over het hoofd gezien? 

Echter zie ik wel dat er in deze mail verkeerde informatie staat, namelijk dat de bestelling niet geannuleerd kan worden. Deze informatie klopt dus niet. Ik heb er meteen voor gezorgd dat de bestelling vandaag nog geannuleerd word. Je ontvangt hier straks een bevestiging over. Onze excuses voor de verwarring! 

Mocht je nog vragen hebben laat het dan gerust weten.

Groetjes,
Amy