.

Vraag

Waarom heb ik geen optie ''overstappen naar eSIM''?

  • 8 January 2023
  • 4 reacties
  • 55 Bekeken

Beste, ik heb een iphone 13 gekocht. En wil mijn prepaid sim omzetten naar een eSim. Echter in de app heb ik niet de optie voor ‘kiezen voor eSim’ of overzetten/ activeren eSim. Hoe zorg ik toch dat ik mijn prepaid simkaart overzet naar een eSim met behoud van nummer?

Alvast bedankt!


4 reacties

edit: bericht verwijderd

Reputatie 7
Badge +7

Bedankt voor je reactie @Ray. Ik zie dat het de klant niet lukt om voor zijn prepaid over te stappen naar eSIM en niet dat hij wilt overstappen naar een Sim Only 😊. Om verwarring te voorkomen wil ik je daarom vragen om jouw bericht aan te passen. Alvast bedankt! 

Hoi @CIdink,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat het niet lukt om over te stappen naar eSIM! Goed dat je contact opneemt. Zou je een screenshot kunnen delen van wat je te zien krijgt als je via de Mijn Simyo app naar '’overstappen naar eSIM'’ wilt gaan? Dit doe je via Mijn Simyo app > Instellingen > Simkaart. Dan kijk ik even met je mee naar wat je te zien krijgt. Ook wil ik graag van je weten of je het toestel in het buitenland hebt gekocht. Dit kan mogelijk een reden zijn dat je de eSIM niet kan downloaden. Ik hoor het graag van je 😊. 

Groetjes,
Amy

hi @Amy 

bericht verwijderd:)

Reputatie 7
Badge +7

@Ray Bedankt voor het terugkoppelen! 😊

Reageer