Ik heb een nieuwe zakelijke telefoon, iPhone se2022. Ik wil m’n privé nr koppelen met esim. In instellingen heb ik die optie niet. Hoe regel ik dat dan?
Mijn privé prepaid van Simyo wil ik dus als 2e nr in mijn nieuwe zakelijke iPhone.
Hoi
Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over opneemt!
Je kunt de eSIM alleen installeren via de Mijn Simyo app. Wanneer je ingelogd bent ga je naar Instellingen > Simkaart. Als je helemaal naar beneden scrolt zie de optie om de eSIM te installeren. Zodra je hierop klikt ontvang je een sms met een validatiecode, deze voer je dan in.
Mocht je via de Mijn Simyo app de optie om eSIM te installeren niet zien, dan horen wij dat graag. Zou je hier dan een screenshot van kunnen plaatsen? Je telefoon is namelijk wel geschikt voor eSIM.
Groetjes,
Roeqajja
Hierbij een screenshot. Ik heb dus geen optie om esim aan te vragen.
Hi
Bedankt voor de screenshot. Ik zie dat je ingelogd bent via de website, je kunt de eSIM inderdaad niet installeren via onze website. Je dient hiervoor de Mijn Simyo app te installeren op je iPhone en via de app zou je de optie wel moeten zien staan.
Ik hoor graag van je of het is gelukt zo!
Groetjes,
Roeqajja
Oké ga ik straks proberen. Ik las in topics ook dat je dan een code krijgt via sms. Als nr even niet werkt hoe kom je dan bij die code?
Hoi
Alleen al het 06xxxxx nummer staat voor iedereen te lezen, openbaar.
Jan, voortaan erop letten dat privacygevoelige gegevens zijn gemaskeerd in een bijlage.
Hoi
Zojuist heb ik de screenshot verwijderd uit jouw bericht omdat hierin jouw 06-nummer te zien was! Voor je eigen veiligheid heb ik dit dus verwijderd .
Bedankt voor je oplettendheid
Groetjes,
Amy
Bedankt, en hebben jullie ook nog antwoord op die code en sms? Hoe krijg je code als je Sim even niet werkt?
Ook in de app kan ik bij instellingen geen esim aanvragen. Wat een gedoe zeg…. Kunnen jullie mij geen link sturen via mail of sms? Ik wil er zo graag verder mee.
Bedankt, en hebben jullie ook nog antwoord op die code en sms? Hoe krijg je code als je Sim even niet werkt?
Lijkt me dat een mail de oplossing zal zijn
O app op nieuwe iPhone. Nu lukt het.wel denk ik
Hoi
Bedankt voor je reactie. Indien je de validatiecode voor je eSIM niet per sms kunt ontvangen, kun je je eSIM verifiëren door middel van een iDeal-betaling van €0,01 cent. Daarna kun je verder het proces in de app volgen om je eSIM te installeren op je telefoon. Let wel op dat je fysieke simkaart even uit je telefoon moet tijdens dit proces. Zodra de installatie is voltooid kun je je telefoon opnieuw opstarten en checken of je kunt bellen met de eSIM. Als alles werkt, mag je fysieke simkaart weer in je telefoon .
Mocht je geen optie in de app zien om een iDeal-betaling te doen, dan kun je mij een privébericht sturen met je persoonlijke gegevens. Ik stuur je de validatiecode dan per e-mail.
Groetjes,
Roeqajja
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.