Skip to main content
Hoi



Ik heb een andere simkaart aangevraagd ivm aanschaf nieuwe telefoon. hier moet een micro sim in vandaar.

Alles doet het alleen kan mn telefoon nu geen verbinding maken met een netwerk

heb van alles geprobeerd

telefoon is simlock vrij (geprobeerd in telefoon van mn vrouw)

heeft internet

opnieuw opgestart

batt eruit gehaald en op nieuw weer opgestart

enz..



ben ook al bij een telefoon shop geweest en die zegt dat het toch echt bij/aan simyo ligt.

en wat vervelend is die zijn in het weekend niet te bereiken.. :(

ik kan nu (alleen op de wifi) op mn nieuwe tel whatsappen

en met mn oude tel bellen

Wie kan helpen?
is al opgelost hij deed het ineens ..
Dat wilde ik dus net vragen. Zag meerdere met dezelfde uitdaging
Hoi A.H,



Welkom op het Simyo Forum.



Goed dat je dit bij ons komt vragen! Het klopt dat wij in het weekend niet aanwezig zijn. Voor een volgende keer, heb je de meeste kans op een antwoord in het weekend als je ons een tweet stuurt 🙂 Wij zijn daar vaak nog wel aanwezig in het weekend.



Het lijkt erop dat er een vertraging heeft gezeten in het activeren van vervangende simkaarten. Normaal gesproken wordt een simkaart direct geactiveerd zodra jij hier de opdracht voor geeft op Mijn Simyo. Het lijkt erop dat deze aanvraag nu een vertraging heeft opgelopen en er na een aantal uur alsnog doorgekomen is. Gelukkig maar! Dan heb je niet het hele weekend zonder netwerk hoeven te doen. Mocht je toch nog vragen hebben, laat je het dan weten?



@Raytje, bedankt voor je hulp :D



Groetjes,

Angela
Voor mij precies hetzelfde probleem. Ik heb gister mijn nieuwe simkaart ontvangen en geactiveerd, maar tot zover nog geen netwerk? Het kan ligt niet aan de telefoon, want andere simkaarten werken wel op deze telefoon. Weten jullie wat er deze keer aan ligt?



Groetjes,



Kim
Hoi kimmetjuh,



Welkom op het forum.



Wat vervelend dat je simkaart het niet lijkt te doen. Ik heb je simkaart een reset gegeven en opnieuw aangemeld op het netwerk. Kun je eens je toestel voor 10 minuten helemaal uit doen? Probeer het daarna nog eens. Werkt het nu wel? Zo niet, dan ben ik benieuwd welke melding je krijgt.



Groetjes,

Caspar
Hier hetzelfde probleem, nieuwe simkaart in meerdere telefoons geprobeerd en overal 'geen service' terwijl andere simkaarten het wel in die telefoons doen. En nu heeft de oude simkaart ook geen service meer. Hoe kan ik dit oplossen?
Hoi Henriette63,



Welkom op 't Simyo Forum!



Vervelend dat je hetzelfde probleem ervaart! Ik heb meteen een reset uitgevoerd op de instellingen van je aansluiting. Kun je jouw toestel voor tien minuten uitschakelen en weer aanzetten?



Laat je weten of het is gelukt?



Groetjes,

Ilias
Het is gelukt, bedankt!
Hoi Henriette63,'



Helemaal goed! Ben blij dat het is opgelost, Henriette63!



Heel graag gedaan!



Groetjes,

Ilias

Reageer