Skip to main content
Hoi, ik heb een nieuwe prepaid simkaart (met mijn oude telefoonnummer overgezet uit sim only abbonnement ook van simyo). Ik heb alle netwerken geprobeerd, maar geen bereik. De simkaart heb ik geactiveerd, volgens mijn simyo zou ie het moeten doen. Ook heb ik "buitenland" aangezet, omdat ik in het buitenland zit. Wat is er mis?

Groetjes
Staat roaming aan op je toestel?
Ja!
Hoi irk,



Welkom op 't Simyo Forum!



Wat vervelend dat je niet verbonden bent met het netwerk in het buitenland. Enorm vervelend.



De optie om te bellen in en naar het buitenland staat inderdaad aan. Daar moet het dus niet aan liggen. Ik heb alsnog een reset uitgevoerd van deze optie, zodat je opnieuw aangemeld wordt op het netwerk. Kun je jouw toestel voor tien minuten uitschakelen en dan weer aanzetten? Ik verwacht dat het probleem dan is opgelost.



Als het niet is opgelost, kun je dan jouw simkaart in een ander toestel plaatsen en een andere simkaart in je eigen toestel? Ik verneem dan graag wat het resultaat is geweest van deze kruistest. Dan weten wij namelijk of het ligt aan de simkaart of aan het toestel.



Laat je het weten?



Goede vraag, Raytje! Dat kunnen we dus bij deze uitsluiten. Thanks!



Groetjes,

Ilias
Hoi Ilias. Bij de kruistest is het dan toch gelukt! Daarna werkte ie ook in mijn eigen toestel. Raar maar waar. Bedankt voor de moeite! Groetjes, Ingrid
Hoi irk,



Hahaha, wat zijn simkaarten en toestellen toch wonderbaarlijke zaken. Goed dat het is opgelost!



Als je nog vragen hebt, dan hoor ik het graag!



Groetjes,

Ilias

Reageer