Skip to main content
Hallo,



Ik heb gisteren een nieuwe simkaart ontvangen en geactiveerd.

Maar nu bleek vandaag dat ik helemaal geen netwerk heb. aangezien ik de hele tijd wifi had is het mij niet opgevallen dat ik helemaal geen netwerk verbinding heb. Hier kwam ik vandaag laat pas achter.

Ik heb mijn oude simyo kaart ook nog, kan ik die niet op de 1 of andere manier weer op actief zetten ?
Op het moment dat de nieuwe sim is geactiveerd is de oude komen te vervallen. JIJ kunt niet de oude heractiveren. Waarschijnlijk is een reset nodig door Simyo.



Een moderator zal zich melden !
Ik heb de simkaart in een andere tfn gezet. En tot mijn verbazing moest ik hier de puk code ingeven. Hierna kreeg ik gewoon weer verbinding. Ik vraag alleen af hoe het kan dat er een puk code nodig was aangezien de tfn niet uit is geweest
Ik denk dat er iets niet klopt, de pukcode is het redmiddel als de pincode te vaak fout is ingevoerd.



Test gedaan met andere telefoon...plaatsing sim d.m.v. eerst batterij verwijdert?
Hoi Marcel05,



Wat jammer dat je simkaart het in eerste instantie niet goed deed en dat je geen verbinding kon maken met een netwerk.



Je hebt de simkaart dus in een ander toestel gedaan, en daar werkte alles wel. Doet alles het nu ook in je 'normale' toestel?



@Friesian bedankt voor het meedenken.



Groetjes,

Caspar

Reageer