Skip to main content
Ik heb sinds een paar uur geleden mijn nieuwe simkaar geactiveerd. Nu heb ik echter geen service meer. ik heb mijn telefoon al meerder maal aan en uit gezet maar dit lost het probleem niet op. Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen
Hoi lindeamelung,



Welkom op ons forum:)



Wat vervelend dat je simkaart geen service aangaf na de activatie. Ik zie aan je gegevens dat een collega van mij vanmorgen je simkaart al een reset heeft gegeven. Heb je nu weer service nadat je het toestel opnieuw hebt opgestart?



Je simkaart staat juist aangemeld op het netwerk. Mocht het probleem zich niet hebben verholpen ben ik benieuwd naar de melding die je krijgt. Leest het toestel de simkaart wel en accepteert hij de pincode?
Beste Ruud

Ik heb inderdaad contact gehad, ze hebben hem gereset en mij het advies gegeven mijn mobiel 20 minuten uit te laten en daarna weer opnieuw op te staren als dat werkte kon ik handmatig de server kiezen. dit heb ik allemaal gedaan maar nog steeds staat er rechts boven in de hoek waar normaal de provider staat geen service. Als ik handmatig mijn server kies dan komt KPN nl er wel bij te staan en komt er een vonkje bij van verbonden maar nogsteeds blijft er boven in het schem staan geen service. Heeft u nog ideeën?? Ik hoop het heel erg alvast bedank
Het toestel leest de simkaart wel gewoon en accepteerd de pincode ook
Hoi lindeamelung,



Vervelend om te horen dat je geen netwerk hebt.



Je simkaart is met vertraging geactiveerd, het kan hieraan gelegen hebben dat je nog geen netwerk kon selecteren.



Ik heb zojuist een reset uitgevoerd voor je aansluiting. Ik raad je aan om je toestel even uit en weer aan te zetten.



Kan je ons laten weten of je nu netwerk hebt ?

Reageer