.

Beantwoord

Waarom geeft toestel aan dat er geen simkaart is en alleen beschikbaar is voor noodoproepen?

  • 14 January 2023
  • 4 reacties
  • 216 Bekeken

Mijn simkaart is nog geen maand oud. Nu geeft de telefoon Huawei P30 Pro aan dat er geen simkaart is en de telefoon alleen beschikbaar is voor noodoproepen. Ik vind dit erg vervelend aangezien ik mijn telefoon veel moet gebruiken ivm werk. Kan dit zo snel mogelijk opgelost worden?

 

Mvg A.L. Barnhoorn

icon

Beste antwoord door wimj12 14 January 2023, 12:42

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Heeft het gewerkt in hetzelfde toestel? 

Ja zeker, de simkaart werkte wel eerst. Gaf wel vaker aan alleen noodoproepen maar dan stond de provider er wel bij. Dit doet die nu niet

Reputatie 7
Badge +7

Als de simkaart het zo af en toe wel, en af en toe niet doet is er, denk ik, iets mis met de contactjes tussen de sim en je toestel.

Mijn eerste stap zou dan een nieuw simkaart aanvragen zijn.

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Angela Barnhoorn,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat de simkaart niet meer werkt! Heb je de mogelijkheid om de simkaart te testen in een ander toestel? Zo kunnen we sneller achterhalen waar het probleem zich bevindt. Ik heb even een reset uitgevoerd op de simkaart zodat enige blokkades worden opgeheven en de simkaart opnieuw een verbinding kan maken met het netwerk. Zou je het toestel voor 10 minuten kunnen uitschakelen? Ik hoor graag van je of de reset heeft geholpen. 

Bedankt voor je reactie @wimj12!

Groetjes,
Amy

Reageer