.

Beantwoord

Waarom geeft simkaart geen verbinding aan?

  • 7 July 2015
  • 1 reactie
  • 241 Bekeken

  • Beginner
  • 0 reacties
Hallo, ik heb een nieuwe telefoon (iphone) waar ik een nieuwe simkaart voor nodig had (micro), die ik dus besteld heb. Wanneer ik deze in de iphone doe, gebeurt er niks nadat hij om de pincode vraag : (unlocking, please wait, voor ongeveer 3 uur en wellicht langer; ik heb er niet op gewacht).

Dus, bij gebrek aan telefoon stop ik maar de nieuwe simkaart in de oude telefoon. In de oude HTC kan ik hem zonder problemen ontgrendelen, maar meer ook niet; de telefoon kan geen netwerk verbinding maken. Oftewel, daar heb ik nu ook niks meer aan. voor de oude simkaart geldt hetzelfde, die is na activatie van de nieuwe natuurlijk niet meer werkend. Alle pijlen wijzen op het feit dat er iets mis is met de nieuwe simkaart die ik van jullie na betaling heb gekregen. Help mij dus aub, want het hebben van een werkende mobiele telefoon is wel zo handig.
icon

Beste antwoord door Naomi 8 July 2015, 16:28

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 4
Badge +10
Hoi Ban, welkom op het Simyo forum :)

Ik zie dat je nieuwe simkaart wel actief staat. Ik heb hem een reset gegeven. Als je kijkt op de nieuwe Mijn Simyo pagina bij tabblad Instellingen > Simkaart dan kun je ook controleren of die actief staat 😉 Wil je voor de reset je telefoon uit- en weer aandoen? Zo gaat je simkaart zich opnieuw aanmelden op het netwerk.

Bij een iPhone is het ook handig om deze te synchroniseren via iTunes. Wil je dit ook gelijk doen? 🙂 En selecteer je ook handmatig het KPN netwerk in je telefoon?

Ik hoor graag van je of het lukt. En anders hoor ik graag welke melding precies verschijnt.

Reageer