Ik heb het nog even in mijn gegevens gecheckt en ik heb de simkaart wél geactiveerd. Ook zegt mijn oude provider dat mijn toestel simlockvrij is.
Wat is hier aan de hand?!
Beste antwoord door Charlene
Bekijk originele reactieBeste antwoord door Charlene
Bekijk originele reactieIk heb een Emporia mobiel en ik heb mijn Simyosim altijd probleemloos gebruikt. Nu krijg ik plotseling de melding Ongeldige simkaart. Er is niets gewijzigd aan mijn mobiel want die kun je volgens mij niet updaten. Ik heb net een nieuwe simkaart van jullie gekregen maar die geeft dezelfde melding. Ik heb als noodoplossing een Lycasim gekocht en die werkt probleemloos. Wat is hier aan te doen?
Hoi
Welkom op het Simyo Forum! Ik zie dat je ook een nieuwe topic hebt aangemaakt, ik zal je vraag hier beantwoorden en bij de andere topic naar hier verwijzen.
Wat storend dat je telefoon na al die tijd goed gewerkt te hebben nu deze melding geeft! Heb je al eens geprobeerd om de Simyo simkaart in een ander toestel te proberen? Zo komen we er achter of de simkaart defect is of dat het probleem misschien ligt bij de combinatie van het toestel en simkaart.
Ik hoor graag van je wat hier uit komt!
Groetjes,
Tessanne
De Simyo simkaart werkt op een Samsung S9. Hij heeft vanaf 11-08-2018 goed gewerkt op mijn Emporia Pure. Een nieuwe Simyo kaart die ik heb besteld geeft dezelfde foutmelding. De Emporia Pure heeft geen internet en kan niet geupdate worden dus de telefoon is niet gewijzigd.
Hoi Hetty007,
Het is voor mij ook erg lastig om je hier bij verder te helpen omdat de simkaart het wel doet in de andere telefoon. Ik weet niet waarom de telefoon de simkaart niet meer leest, daarom raad ik je aan om met je telefoon langs een telefoonwinkel te gaan of contact op te nemen met de fabrikant.
Laat je ons weten wat daar uit komt?
Groetjes,
Tessanne
Ik weet zeker dat de telefoonwinkel me weer naar jullie stuurt. Het lijkt me eenvoudiger om de Lyca simkaart te blijven gebruiken want die werkt probleemloos en dit abonnement te beëindigen.
Hoi Hetty007,
Ik denk dat het te maken heeft met de dikte van de simkaart die we automatisch versturen. Je type toestel is al wat ouder, dus het zou me niks verbazen als je een “dikkere” simkaart nodig hebt. En gelukkig hebben we daar nog een stapel van op kantoor liggen. Ik ga er eentje naar je opsturen!
Kun jij dan even contact opnemen met ons zodra je hem ontvangen hebt? Dan activeren we hem even voor je en kunnen we kijken of het probleem is opgelost
Groetjes,
Bas
Hoi Bas,
Ja dat was het. Nieuwe kaart er in en hij geeft geen foutmelding meer. De handgeschreven notitie bij de nieuwe simkaart was ook een leuk detail. Bedankt!
Mvg,
Hetty
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.